UDAŁO SIĘ! Twoje miejsce już na Ciebie czeka!

Dziękuję za zakup DOSTĘPU DO SZKOLENIA. Wszystkie materiały znajdziesz na mojej platformie kursowej. Login i hasło powinny przyjść do Ciebie w oddzielnym mailu – jeśli nie ma go w Odebranych, poszukaj w folderach Spam, Społeczności, Oferty. Logujesz się na platformę kursową https://vod.niedopojedzenia.pl/
Loginem jest Twój mail, którego użyłaś/eś przy zakupie szkolenia. Proszę, po pierwszym logowaniu zresetuj hasło i wprowadź nowe.
Masz pytania, problemy techniczne? Napisz na kontakt@niedopojedzenia.pl.
Pozdrawiam
Agnieszka
AGENDA KURSU "DIETETYK W POZ"
Sprawdź, o czego dowiesz się ze szkolenia
Część I Opieka Koordynowana - podstawy prawne i odgórne wytyczne
- Omówienie postaw prawnych Opieki Koordynowanej (OK) i uzupełniających wytycznych,
- Najważniejsze informacje z powyższych dokumentów – omówienie:
- Co to jest OK i kogo dotyczy
- Jakie są założenia OK i co to jest „zespół terapeutyczny”
- Co uprawnia dietetyka do udzielania konsultacji w ramach OK (wykształcenie)
- Wynagrodzenie dla dietetyka pracującego w OK (kwota i rodzaje umów, różnice między przychodniami)
- Ilość i czas trwania poszczególnych konsultacji
- Gdzie szukać pracy w ramach OK
3. Konsultacja komercyjna a funduszowa (podobieństwa i różnice)
Część II Przebieg konsultacji w teorii i w praktyce wg wytycznych PTD
1. Jaki jest cel konsultacji dietetycznych
2. Jakie są dopuszczalne formy konsultacji
3. Do czego pacjent zobligowany jest przed wizytą
4. Jak powinna przebiegać pierwsza konsultacja dietetyczna:
- Czas trwania
- Zadania pacjenta
- Zadania dietetyka
- Jakie informacje i materiały powinien otrzymać pacjent
- Nomenklatura diet leczniczych przydatnych w POZ
5. Jak powinna przebiegać druga konsultacja dietetyczna:
- Czas trwania
- Termin wizyty
- Zadania pacjenta
- Zadania dietetyka
- Jakie informacje i materiały powinien otrzymać pacjent
6. Jak powinna przebiegać trzecia konsultacja dietetyczna:
- Czas trwania
- Termin wizyty
- Zadania pacjenta
- Zadania dietetyka
- Jakie informacje i materiały powinien otrzymać pacjent
7. Co powinna zawierać dokumentacja pacjenta, czyli jak wypełnić kartę pacjenta i jakich kodów używać
8. Różne elektroniczne systemy informatyczne (na podstawie 3 różnych przychodni POZ) – podobieństwa i różnice
CZĘŚĆ III Jak ja to robię - I konsultacja - praktyczne wskazówki i dodatkowe materiały
Różnice pomiędzy pacjentem komercyjnym a pacjentem funduszowym w praktyce
Przebieg pierwszej konsultacji:
- Plan konsultacji – omówienie poszczególnych etapów
- Szablon do karty pacjenta w systemie informatycznym
- Ocena pomiarów pacjenta
- Materiały dla pacjenta:
- Zalecenia dotyczące trybu życia i sposobu odżywiania
- Przykładowy plan posiłków
- Dokładne omówienie porcji poszczególnych grup produktów
- Zasady komponowania posiłków na podstawie BONUSU EXTRA – mojego autorskiego TALERZ ZDROWIA
- Wpisanie zaleceń do dokumentacji
- Ustalenie terminu kolejnej wizyty
CZĘŚĆ IV Jak ja to robię - II i III konsultacja - praktyczne wskazówki i dodatkowe materiały
Przebieg drugiej konsultacji:
- Ponowna ocena pomiarów
- Instrukcja dla pacjenta, jak ma samodzielnie wykonać pomiary
- Ocena zmian w sposobie odżywiania
- Modyfikacja zaleceń
- Wpisanie modyfikacji zaleceń do dokumentacji
- Ustalenie terminu kolejnej wizyty
Przebieg trzeciej konsultacji:
- Ponowna ocena pomiarów
- Ocena zmian w sposobie odżywiania
- Modyfikacja zaleceń
- Wpisanie modyfikacji zaleceń do dokumentacji
- Ocena skuteczności przeprowadzonych konsultacji
- Omówienie uzyskanych efektów oraz stopnia osiągnięcia określonego na pierwszej wizycie celu

MASTERCLASS POPROWADZI AGNIESZKA TARKOWSKA
Jestem dietetykiem klinicznym i od 5 lat pracuję w przychodniach POZ jako dietetyk tzw. „funduszowy”. Przeprowadziłam około 3,5 tysiąca konsultacji z pacjentami w ramach POZ. Przez 3 lata brałam udział w programach pilotażowych NFZ (na podstawie właśnie których powstała Opieka Koordynowana). Obecnie (od stycznia 2023r) pracuję jako dietetyk w ramach Opieki Koordynowanej w 3 przychodniach POZ. Osobiście bardzo się cieszę, że dietetycy w końcu „trafili pod strzechy” i stali się dostępni dla pacjentów w ramach NFZ.
Dietetyka to nie tylko moja praca, ale przede wszystkim moja pasja. Najwięcej satysfakcji daje mi praca z osobami chorymi i patrzenie jak z wizyty na wizytę ich stan się poprawia. Wtedy widzę, że to co robię przynosi zamierzone rezultaty.
Najczęściej zadawane pytania
Ile potrwa szkolenie?
Szkolenie trwa ok. 6 godzin, z czego połowa to część praktyczna i omówienie materiałów, na których pracuję
Na jak długo otrzymam dostęp do kursu?
Wszystko zależy od tego z jakiego pakietu skorzystasz. W pakiecie STANDARD otrzymasz dostęp do kursu na 30 dni, w pakiecie PREMIUM na rok.
Czy wiedza z kursu będzie przydatna również dla osoby, która obsługuje pacjentów komercyjnych?
Tak, na szkoleniu przekażę wiedzę i materiały, które będziesz mogła wykorzystać również podczas pracy z pacjentem na wizytach prywatnych.
Czy otrzymam fakturę?
Tak jest możliwość wystawienia faktury. Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczysz checkbox „Proszę o wystawienie faktury”.